sobota, 6 lipca 2013

Moje CANDY :)


Witam serdecznie w piękny, słoneczny, letni dzień :)
Dzisiaj mam dla Wszystkich niespodziankę, która wynikła z wielu powodów...
W maju minęły trzy lata mojego blogowania, przez ten czas poznałam wiele fantastycznych osób, których wymienić tutaj nie sposób, zostałam przyjęta do kilku DT przez co znowu powiększyła sie lista osób, które każdego dnia sprawiają, że chce mi sie żyć, tworzyć i dzielić swoją pasję z innymi :)

Spośród osób, które wpiszą się pod tym postem a dodatkowo zostaną obserwatorem tego bloga (chyba, że już są) zostanie wybrana (oczywiście przypadkowo) jedna tylko szczęściara do której powędrują wszystkie nagrody :)

Wszystkie rzeczy, które widzicie na zdjęciu są nowe, specjalnie przygotowane przeze mnie dla Was :)

Do zgarnięcia :)
- 2 kolekcje papierów ze Studio75 - Vintage memories (moje ulubione)
- 3 kraftowe bazy na kartki w rozmiarze C6 (karnety + koperty)
- drewniana niciareczka do samodzielnego pomalowania
- 2 akrylowe farbki marki Renesans
- preparat 3 w 1 Heritage (czyli podkład, klej i lakier do decoupage)
- 2 superaśne pędzelki Renesans (również moje ulubione)
- 3 serwetki
- 24 sztuki lnianych mulin DMC - kolekcja pastelowa do ręcznego przeszywania
- tasiemki i sznureczek
- baza notesowa z wycinanką i napisem
- albumik



Dodatkowo zrobiłam mały albumik...



Wybrałam dla Was to, co sama chciałabym dostać, więc nic nie znalazło się tu przypadkowo.

Na komentarze macie czas do 31 lipca.
Buziaki :)

411 komentarzy:

  1. No to jestem pierwsza i dobrze bo to od Ciebie zaczęła się moja przygoda z papierem :-)
    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, same cudeńka! Nie mogę się napatrzyć :) Wygrana w Twoim Candy byłaby lepsza niż szóstka w lotka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorotko nie mogę przepuścić tak fantastycznej okazji!!!!!!!!!! Z przyjemnością oglądam każdą Twoją pracę i życzę wielu sukcesów w dalszym tworzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no ... same cudeńka:)ja też dużo Ci zawdzięczam - jesteś moją pierwszą nauczycielką(dosłownie):)
    chętnie się zapiszę na candy !

    OdpowiedzUsuń
  5. Я с удовольствием присоеденюсь ели можно,очень мне по душе ваши работы,а получить кроме материаллов ещё и альбом будет очень-очень приятно)))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow. Cudne candy. Ustawiam się w kolejkę licząc na szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow. Cudne candy. Ustawiam się w kolejkę licząc na szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  8. Не пропущу такую возможность заиметь такой замечательный альбом! Спасибо за возможность!))

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne :) To od Ciebie zaczęła się moja przygoda :)
    pozdrawiam Dorotko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oi Dorota!!!

    Parabéns pelas belíssimas criações!!! Que Deus lhes dê muita criatividade. Seus trabalhos são fantásticos. Seria uma honra ganhar um presente tão especial feito por você. Coloquei o seu doce na barra lateral do meu blog direcionando para o seu blog. Coloquei no Facebook também, pois um trabalho feito por você é um super presente.

    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale przepiękne nagrody- przyznam się szczerze, że wolałabym to od wygranej w Lotto....
    Chociaż nie mam tyle szczęści to spróbuję mu trochę pomóc.
    Pozdrawiam MontanA

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie Twoje prace Dorotko są przepiękne. Zawsze chętnie wchodzę na Twoją stronę i podziwiam Twoją pracę, często się nią inspiruję. Przygotowałaś cudowne upominki. Serdecznie pozdrawiam Małgorzatka z Rzeszowa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczności przygotowałaś, nie sposób przejść obok nich obojętnie ;-)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale będzie wielka kolejka ;) Ale szczęścia spróbować warto, oj warto :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. С удовольствием участвую, вкусная конфетка)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja grzecznie się ustawiam i czekam na łut szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. oczywiście wygrana ta byłaby spełnieniem mojego marzenia ( czytaj...album) dlatego z wielką przyjemnością się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny album, ah, trzymam kciuki sama za siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Безумно люблю ваше творчество! Очень часто ищу в вашем блоге вдохновение. Спасибо за красоту, которую вы делаете))))
    С удовольствием присоединяюсь к желающим. Ссылка на боковой панельке http://katrin-hobby.blogspot.ru/.
    Буду рада видеть вас у себя в гостях!

    Удачи, вдохновения и всего наилучшего!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dorota, я тоже хочу поучаствовать в розыгрыше! Спасибо за такой прекрасный шанс получить Ваш чудесный альбом и такую замечательную конфетку! Информация о Вашей конфетке в отдельном посте: http://rukodelushka.blogspot.ru/2013/07/blog-post_6.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczne candy,album po prostu cud-miód!!
    z niecierpliwością czekam na losowanie........;-)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. no coś pięknego a prezenciki napiszę tylko WOW!!!!!!!! fajnie było by to mieć ale za wysokie progi

    OdpowiedzUsuń
  23. Grauluję ci z całego serca Twoich sukcesów, tych małych i dużych i życzę wielu następnych!!! CANDY jest super, bardzo bym chciała być tą szczęściarą którą wylosujesz:) Powodzenia i sukcesów! Czekam na losowanie z ogromną niecierpliwością ....

    OdpowiedzUsuń
  24. J'adore votre site ; il est super

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja Ja Ja;) Chętnie zaopiekuję się tym przepięknym albumem i pozostałymi rzeczami...;) U mnie będzie im wspaniale;) Obiecuję;););)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z ogromną przyjemnością ustawiam się do kolejki. Cudne nagrody przygotowałaś :)
    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  27. Od dawna jestem zauroczona Twoimi pracami, a takie cuda,to każdy chyba by chciał dostać :D Obserwatorem już jestem, a banerek zaraz umieszczę na blogu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Obok takich rzeczy nie można przejść obojętnie, ustawiam się w do kolejki licząc na szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jezeli jeszcze nie pozno, to i ja wchodze.

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwatorem do tej pory nie byłam (już jestem), co nie znaczy, że namiętnie nie śledziłam Twojego bloga! Zresztą pewnie wiesz! Cukierasy są cudne! Najbardziej ostrzę sobie ząbki na wytwór Twoich rąk - albumik.

    OdpowiedzUsuń
  31. OOO nie przepuszczę , ustawiam się w kolejce :)
    I zapraszam również na candy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Дорота, я недавно заглянула в Ваш блог и влюбилась в Ваши работы! Они нежнейшие и восхитительные! Спасибо за конфетку.

    OdpowiedzUsuń
  33. no takie CUKIERASY...to ja rozumiem:)a miałam dbać o linię...hi hi...ustawiam się grzecznie w kolejeczce...mniam:) pozdrawiam Cię serdecznie iza pyza

    OdpowiedzUsuń
  34. Same rarytasy, Ustawiam się w kolejce.

    Pozdrawiam Tenia.

    http://kuchniaipasja.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  35. Największa słodkość to album wykonany Twoimi rączkami. Oczywiście ustawiam się w kolejce,
    Pozdrawiam słonecznie i lipcowo. Jola

    OdpowiedzUsuń
  36. a niech mnie (szczęście nie ominie) :) .... jakie cukierasy słodkie! i album taki piękny!!! obserwuję już od dawna, więc ustawiam się grzecznie w kolejkę i trzymam za siebie mocno kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. no i oczywiście ja też się ustawiam w kolejce, tylko dla albumu (resztę też przygarne)bo jak wiesz uwielbiam twoje prace!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję wytrwałości, sukcesów i pięknych, inspirujących prac!
    Cuda dla nas przygotowałaś! Oszalałabym ze szczęścia, gdybym je wygrała ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne nagrody:)
    Staję w kolejce a wierną obserwatorką jestem już od dawna:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Поздравления за забележителния пакет с красиви неща!!!С удоволствие се включвам,Вашият блог е пълен с красота и вдъхновение!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Odwiedzam regularnie Twojego bloga i zawsze nie mogę się napatrzeć na cudeńka, które tworzysz. Gratuluję i czekam na więcej, bo mój apetyt rośnie w miarę patrzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. I really love your blog and your wonderful gold hands! Master, Bravo!
    With love Ольга.Россия.

    OdpowiedzUsuń
  43. już raz miałam szczęście wylosować u Ciebie przepiękny notes :*, podobno nic dwa razy się nie zdarza...:), ale muszę to sprawdzić :D

    OdpowiedzUsuń
  44. SUper album i bajeczne te Twoje candy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Byłbym bardzo szczęśliwy, aby wygrać ten wspaniały notebook, bo tak kocham swoją pracę!

    Оlga

    OdpowiedzUsuń
  46. Tworzysz przepiękne prace.Obserwuję cię od dłuższego czasu i podziwiam.Ustawiam się w kolejce po te cudeńka, po prostu marzenie i z niecierpliwością czekam na finał.Pozdrawiam Bożena.

    OdpowiedzUsuń
  47. I am so inspired by your work and even though I cant read Polish, I translate your page in to English to understand what you write! awesome eye candy!! :) thanks for a chance to win x :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję od dawna i podziwiam. Życzę kolejnych lat blogowania pełnego pasji i satysfakcji.
    Dołączę do towarzystwa licząc na kilka łutów szczęścia w losowaniu: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. I am already a follower Dorota - I LOVE your crafting. Thank-you so much for chance to win this wonderful candy - especially for that stunning album! Congratulations on your 3rd blogaversary! Nicola x

    OdpowiedzUsuń
  50. ojej!!! a da sie jakos przywolac szczescie, zebys to mnie wylsowala? :) ten albumik jest fantstyczny!!!!! stoje i kwicze znaczy sie licze na wygrana :)
    obserwuje rowniez a banerek wisi na http://fioridifantasia.blogspot.it/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. najbardziej nęcący jest albumik:) życzę dalszych sukcesów i pięknych prac:)

    OdpowiedzUsuń
  52. O tak , o tak...fajnie byłoby pozachwycać się i powzdychać nad Twoją pracą trzymając ją w rękach :) album cudny :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Love a change to win this give away... love your work it's an inspiration for me!
    greetings from Holland
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  54. przecieram oczy ze zdumienia! Kolejka już jest spora, ale liczę na szczęście :) Z ogromną przyjemnością się zapisuję i z niecierpliwością czekam na wyniki :)
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Zostane tu u Ciebie na długo...gdyz zamierzam się do Ciebie uczyć.
    Dla mnie trzy kwiatki na jednej kartce to już duzo za dużo,nie moge sie uwolnić od prostych niewyszukanych form
    a u Ciebie mnogość dodatków...ale i harmonia i wdzięki i romantyzm, Tez chce tak! :)

    zatem obserwuje i dołaczam do gry o Twój album przede wszytskim!

    http://rodziceodzieciach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Również ustawiam się do kolejeczki po słodkości:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  57. Ależ cudności :) a albumik przecudowny :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  58. What a wonderful candy!
    I love your blog and all the creations you made.
    Hugs, Merete

    OdpowiedzUsuń
  59. Pięne prezenciki.
    Chętnie sie zapisuję po te wpsaniałosci.

    OdpowiedzUsuń
  60. wow, piękne cukiereczki
    więc i ja staję w kolejce i liczę na fart :-D

    OdpowiedzUsuń
  61. Co prawda od niedawna, ale zawsze z podziwem spoglądam na Twoje prace:-)
    Życzę kolejnych, równie twórczych lat.

    OdpowiedzUsuń
  62. Same wspaniałości. Grzechem byłoby przejść obojętnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. HO HO HO, jakie dobroci! Największą chętkę mam na album oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  64. OMG!!!!! coś wspaniałego!!!! ten album!!!!! stoję twardo i czekam, czekam... :))))

    OdpowiedzUsuń
  65. Którakolwiek nie stanęłabym w kolejce to wiem, że i tak w candy szczęścia nie mam- niestety, ale nie ukrywam,że liczę na jakieś zmiany:))

    OdpowiedzUsuń
  66. Często tu zagladam więc chetnie przyłaczę się do zabawy:))Choviaż szczęscia nie mam, ale co tam;)

    OdpowiedzUsuń
  67. How I like your blog!!! So beautiful...
    A great candy you give away here. Who doesn't like to win.
    I still am a follower for some time.

    Greetings from Holland...
    Toos

    OdpowiedzUsuń
  68. I love your wonderful crafting :)



    Greetings from Estonia....

    OdpowiedzUsuń
  69. Толкова красива изненада! Ще си опитам късмета и аз - албумът чудесен!
    Поздрави от България :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Z przyjemnością się ustawię. Cudowne jest to że do Ciebie tutaj jakiś czas temu trafiłam. Z niecierpliwością wyczekuję każdej kolejnej kartki i zawsze mnie taka zaskoczy czymś nowym! Dzięki Ci za te momenty Dorciak! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Hi.

    I am from Brazil and I love your arts. I am a follower a long time ago .
    Thanks for chance to win this beautiful candy . I shared this on my blog (side bar)

    Congratulations on your 3rd blogaversary!

    Val Rodrigues
    www.crieartezzanato.blogspot.com
    crieartezzanato@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Twoje prace są wyjątkowo ładne. Wiem bo obserwuję Ciebie od dłuższego czsu. Zapisuję się na candy bo prezenciki super przygotowałaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  73. Hi, I am from Brazil too, like Val. Thanks for chance to win this amazing candy from your 3rd blogaversary!! Congrats!!

    Vivi Morais
    www.vivianescrap.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Well, I will also add my name to this very long list, - amazing candy!! I love your work and congrats on your blogoversary!!

    OdpowiedzUsuń
  75. Jakie cudeńka :) a album wprost bajeczny.
    Gratuluję trzeciej rocznicy prowadzenia bloga. Życzę dalszego powodzenia przy tworzeniu, nieustającej weny i nowych pomysłów co krok.

    OdpowiedzUsuń
  76. Здравствуйте! Давно читаю Ваш блог, теперь вот и в постоянных читателях)) У Вас столько замечательных идей, каждую новую работу жду с нетерпением! А теперь такая невероятная возможность получить альбом! Конечно, я хочу поучаствовать, если можно))

    OdpowiedzUsuń
  77. Jestem u Ciebie częstym gościem i z radością przyłączę się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  78. Zapisuję się z przyjemnością, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Niezwykłe wspaniałości!! Liczę na wieeeeelkie szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Dorotko, wielkie gratulacje z okazji trzeciej rocznicy blogowania! Przygotowałaś takie cuda!!! Album z pod Twych rąk - marzenie, papiery - także moje ulubione, tasiemki, sznureczki, farby... ach jak pragnę być wylosowaną!!!

    OdpowiedzUsuń
  81. aaaaaaaaaaaa ..... what a big and fantastic candy you prepare!!!!
    I have no more words .... aaaaaaaaa :-)))
    I like your work, you are amazing!
    Big Hug, Andreja

    OdpowiedzUsuń
  82. Ochhhhhhhh nie sposób odmówić sobie spróbowania szczęścia by stać się posiadaczką tych wspaniałości!!!! A zatem ustawiam się :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Wow! tyle wspaniałości! Oczywiście staje w kolejce!!

    OdpowiedzUsuń
  84. Zgłaszam się.:)
    ewelinajamrozik11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. I am a follower for a while now, I adore youir work it is always a pleasure to see...Your candy is amazing and I would love the chance to win it please....congrats on your annivarsery.xx

    OdpowiedzUsuń
  86. Obok takich wspaniałości nie można przejśc obojętnie:) Zapisuję się z przyjemnością i licze na szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  87. Gratuluję minionych, niezwykle owocnych trzech lat. Życzę Ci pasma sukcesów i kolejnych pięknych lat. Oczywiście chętnie ustawiam się w kolejce po te cudeńka, które przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  88. Cudowne rzeczy, z miłą chęcią się zapisze :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Moje uzależnienie od Twojego bloga przybiera postać chorobową. Dzień zaczynam od zajrzenia cóż nowego stworzyłaś ;-), a dopiero potem kawa. Staję grzecznie w kolejce i liczę na łut szczęścia. Pozdrawiam Ela

    OdpowiedzUsuń
  90. istne cudowności! zapraszam je do siebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  91. Ciao Dorota...
    Un blog Candy ricco di materiale bellissimo come bellissimi sono i tuoi lavori...Ti seguo sempre e vorrei imitarti ma e' molto difficile perche' il tuo scrap e' molto ben articolato...
    hugs Ada

    OdpowiedzUsuń
  92. Twoje kartki to małe dzieła sztuki.Nie mogę się napatrzeć.Ale chciałabym więcej kursików.

    OdpowiedzUsuń
  93. Я с огромным удовольствием присоединяюсь, мне очень приятно наблюдать за твоим творчеством, я болею вашим блогом,а тут еще и конфетка!!! Попытаю счастье!!!!

    OdpowiedzUsuń
  94. Спасибо за шанс получить такую красоту! Соглашусь со всеми, кто писал выше - ваши работы прекрасны и вдохновляют! http://art-dorota.blogspot.ru/2013/07/moje-candy_6.html

    OdpowiedzUsuń
  95. Cudowna niespodzianka, Dorotko :) Wszystkiego najlepszego na kolejne 3, 30, 300... :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Gratuluje 3. rocznicy ! Zawsze podziwiam Twoje kartki ! Ustawiam się cichutko w kolejce, może mnie też się poszczęści ! http://sabinkawoj.blogspot.com/
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  97. Bardzo fajny suprajs:) Z miłą chęcią się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  98. Najbardziej to mi się ten albumik marzy....Ech, myślę, że każdy, kto zagląda na Twój blog, chciałby zgarnąć taką wspaniałą nagrodę :)) Z okazji tej 3 rocznicy Twojego blogowania chciałam podziękować Ci za to, że tu jesteś i że dostarczasz każdego dnia tak wspaniałych doznań estetycznych :)) :*

    OdpowiedzUsuń
  99. zapisuję się bo wygrana jest niesamowita :) a jak juz dziewczyny wczesniej pisały - to my dziekujemy Tobie za to że jesteś i tworzysz i to Ty dajesz nam takie dawki przyjemności codziennie, że chce się samemu coś zrobic twórczego :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Twoje prace są wspaniałe! Nibi śledziłem blogu Galerii Papieru. Teraz będę uczęszczać na swoim blogu.
    Jesteś prawdziwym mistrzem!

    OdpowiedzUsuń
  101. Поздравляю) Продолжайте радовать нас своим творчеством, ведь ваши работы удивительно нежны и неповторимы! Спасибо за возможность выиграть такой замечательный альбомчик) Держу кулачки на удачу))

    С любовью из Украины, Ганна

    OdpowiedzUsuń
  102. ja też dołączam :) od dawna jestem wierną fanka Twojego bloga a przedewszystkich tych cudów jakich tworzysz :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Jaka bym była szczęśliwa, gdyby Twój piękny album trafił w moje ręce. :)
    Zapisuje się z ogromna przyjemnością i trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  104. Wszystkie Twoje cukieraski bajeczne i niezwykle kuszące !!!
    Zatem w ogonku się grzecznie ustawiam i na cud wielki po cichutku liczę !!!
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  105. ja również z przyjemnością zapiszę na takie słodkie candy :)))
    chociaż widząc zainteresowanie są małe szanse na wygranie :)))) gratuluję i dziękuję - że dzielisz się z nami swoją piękną twórczością :)))

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  106. Nie można przegapić takiej okazji! Z niecierpliwością czekam do końca lipca:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  107. Wpisuję się , może w końcu i do mnie uśmiechnie się szczęście") Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  108. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  109. Niezwykle kuszące atrakcje :)) Spróbuję...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  110. Niesamowicie piękny prezent przygotowałaś, wszystkie dodatki - marzenie, ale album wykonany przez Ciebie to bezcenny upominek od serca... Oczywiście zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Wpisuję się, idealny prezent na urodziny mojej mamy która kocha Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  112. ach, ale wspaniałości! ja również staję w kolejce po przydasie :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  113. Prezenty super! Już zazdroszczę tej osobie, która je wylosuje... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  114. Cukieraski zapierają dech w piersiach !!! z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  115. To byłaby ogromna przyjemność otrzymać te cudowności :) Twórz dalej te piękne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  116. Конфетка очень красивая, если можно участвовать и России, то запишите и меня!!!

    http://supri-works.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  117. Oj, chciałabym zobaczyć na żywo choć jedną z Twoich prac. Dlatego nie moze mnie tu zabraknąć?

    OdpowiedzUsuń
  118. To i ja sie zapiszę. Piękne rzeczy robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  119. "Padłam" z wrażenia... z resztą i tak "padam" jak oglądam Twoje prace :) Cudeńka wystawiłaś... wzdycham do nich, dlatego zaciskam kciuki i ustawiam się w kolejce :) Liczę na wielkie szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Rozdawajka prześliczna!! Więc szybciutko ustawiam się do tej długaśnej kolejeczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  121. Nie wyobrażam sobie, że nie ustawiam się w tej /gigantycznej/ kolejce, więc ustawiam się i cierpliwie czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Kolejka gigantyczna, będzie jeszcze większa, ale ustawiam się, żebyś sobie nie pomyślała, że mi się nie podoba ;) Prawdziwa szczęścia dostanie te wszystkie wspaniałe rzeczy !!!

    OdpowiedzUsuń
  123. Pyszne cukierki! Dzięki za shaes

    OdpowiedzUsuń
  124. zorganizowałaś cudowne candy!!! a album jest przepięjny i z chęcią bym go przygarnęła:)
    http://tocopodpowiadawyobraznia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  125. Wspaniałe prezenty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  126. Witaj Dorotko,
    dość długo nie zaglądałam do Ciebie,i chyba jakaś telepatia sprawiła, że akurat dzisiaj zajrzałam. Byłoby grzechem gdybym nie umieściła dzisiejszego komentarza, nie dając sobie szansy na wygraną, choć przy moim "zezowatym szczęściu" - mało prawdopodobne:(
    Oczywiście Twoja twórczość i pomysłowość zachwyca mnie nieustannie,oglądajac Twoje prace.
    Gratuluję Ci Dorotko Jubileuszu, a przede wszystkim pięknej pasji, dzięki której potrafiłaś zjednać sobie takie "tłumy", które bezustannie wykrzykują wielkie - WOW !!!

    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie:)
    Basia T.

    OdpowiedzUsuń
  127. I have followed you for a very long time and you even have your cards on a special PINTEREST board of mine! Thank you for inspiring us and showing us TRUE artistry each week!Beautiful gift prize!You have NO EQUAL !

    OdpowiedzUsuń
  128. Jak tu się nie skusić na takie cudowności :D Przede wszystkim oko przyciąga (i serce) Twój albumik. Gratuluję talentu, zaglądam do Ciebie jak tylko mogę i podziwiam nieustannie :)

    OdpowiedzUsuń
  129. Cuda przygotowałaś! Nie przepuszczę takiej okazji:) Mam nazieję, że w końcu uśmiechnie sie do mnie szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  130. Witaj krajanko :) mimo, ze niezbyt się łudzę na zgarnięcie tak fajowych cukierasów, to jednak cos mnie kusi :) i ustawiam się w ogonku, przy okazji życząc kolejnych jubileuszy;
    Jako że z regionu jestem w St.W. i Rz. będę na wakacjach :))) Pozdrawiam i zapraszam również do siebie: www.dodeco.blogspot.com
    eda

    OdpowiedzUsuń
  131. Takie cudowne candy że aż nie sposób przejść obojętnie :) Z chęcią się ustawię w kolejce i będę liczyć na szczęście ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  132. ja też grzecznie ustawiam się w tej już długiej kolejce i liczę na szczęście, bo obok takich wspaniałości nie można przejść obojętnie

    OdpowiedzUsuń
  133. staję w kolejce po te cudowności :) może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  134. Fajnie, że ludzie dzielą się takimi ładnymi rzeczami.

    OdpowiedzUsuń
  135. To ja Ci dziękuję za nieustające inspiracje :)) chętnie stanę w kolejce po te śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  136. Zapracowałaś sobie solidnie na candy:)) Gratuluję:)) Trudno przepościć taką okazję:))

    OdpowiedzUsuń
  137. Jejku ilu chętnych,ustawię się
    cichutko w kolejce z iskierką nadziei,że
    może to do mnie szczęście się
    uśmiechnie.
    Pozdrawiam cieplutko
    i gratuluję z całego serca:)

    OdpowiedzUsuń
  138. Nagrody przecudne, nie może mnie tu zabraknąć

    OdpowiedzUsuń
  139. MMm... What a wonderful candy!
    http://b5kn.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  140. Grzechem by było ominięcie takiego Candy :) Dlatego ustawiam się i ja :D

    Obserwuję się kochana przez Bloglovin :)

    OdpowiedzUsuń
  141. Z wielką przyjemnością się zapisuję:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  142. trafiłam tu szukając inspiracji, chcę zrobić jakąś kartkę z okazji ślubu, i po prostu oczarowały mnie Twoje prace, jestem pod wrażeniem pomysłowości i uwagi jaką przykładasz do każdego detalu, chciałabym kiedyś osiągnąć chociaż zbliżony poziom! Serdecznie gratuluję i dodaję do obserwowanych, na pewno nie raz wrócę!

    OdpowiedzUsuń
  143. Przygotowałaś tak fantastyczny prezent, że z największą przyjemnością o nim pomarzę zaklinając los.
    Gratuluję i życzę wielu kolejnych wspaniałych rocznic !!! Piękne prace tworzysz, zaraz idę dalej podziwiać.
    Obserwuję jako Terenia i baner na blogu
    http://terenias.blogspot.com/
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  144. Och ale tłum :) ale takie słodkości to trudno nie stanać :) też staję, zwłaszcza że kolekcję wspomnianą powyżej również bardzo, bardzo lubie :) pozdrawiam olenkaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  145. Serdeczne gratulacje z okazji trzeciej rocznicy! Życzę Ci nieustającej weny i czasu "z gumy" na tworzenie kolejnych cudowności :) Z wielką przyjemnością do Ciebie Dorotko zawsze zaglądam, a dziś taką niespodziankę zastałam, więc i ja szczęścia w tym ogonku spróbuję...
    Pozdrawiam gorąco :]

    OdpowiedzUsuń
  146. Gratuluję 3 latek:) Słodkie rzeczy wybrałaś do candy, i ten album! Ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  147. Wow, it's a great candy. I love the colors! Thanks for the chance to win! Hugs, Maja

    OdpowiedzUsuń
  148. Gratuluję rocznicy! Chętnie przyłączam się do zabawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  149. your blog is wonderful and giveaway-album is fairy-tale! http://s-c-r-a-p-p-y.blogspot.ru/ jn right panel :)))

    OdpowiedzUsuń
  150. Ja również gratuluję:) I ustawiam się w kolejce:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  151. Поздравления из Украины))) Вопросик: а у вас не было в роду фей? Потому как работы ваши просто волшебны! Я давно наблюдию за вашим блогом, не скажу, что читаю (т.к. польского не знаю), но работами любуюсь регулярно.))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  152. oj kobitko kusisz takimi cudnosciami a jeszcze ten album z takimi pieknymi wykrojnikami (a ja maniak zdjeciowy uwielbiam cudowne albumy, w ktorych mozna przechowac wspomnienia cudownych chwil) ustawiam sie w kolejce liczac,ze choc w malym stopniu dopisze mi szczescie bo warto

    pozdrawiam

    z checia zaobserwowalam do okraglej liczby :P gratuluje tylu obserwatorow

    OdpowiedzUsuń
  153. Поздравляю! Записываюсь в очередь)) http://krujevnica.blogspot.ru/
    У вас невероятно красивые работы!

    OdpowiedzUsuń
  154. Thank you for the opportunity to win some fab candy! I love your blog, you always have such beautiful creations! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  155. Kochana z każdym postem zadziwiasz mnie coraz bardziej. Z ogromną chęcia powracam do Ciebie, częściej i częściej. Co do Candy - no cóż, kto by nie chciał takie bomby kalorycznej ;) Pozdrawiam cieplutko i zycze WIELU twórczych dni! Bardzo się cieszę, że Cię spotkałam w scrapowym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  156. Piękne cuda dla nas wybrałaś:)
    Dołączam i ja do zabawy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  157. Muy bonito candy, delicado album, me encanta
    Gracias por dar esta oportunidad
    Besitos

    OdpowiedzUsuń
  158. O mamuniu - tyle szczęścia na raz!!!!!!!!!
    Czy ja doczekam do końca lipca???? Przyjade akurat z wakacji to przydałaby mi sie niespodzianka na otarcie łez po powrocie do codzienności :)

    OdpowiedzUsuń
  159. Piekne rzeczy przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  160. Gratuluję rocznicy:) Grzecznie się ustawiam po te wspaniałości...:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  161. gratuluję rocznicy!!

    ustawiam się po cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  162. Я из Украины, новичек на вашем блоге,восхищаюсь мастерством и талантом!!!! Надеюсь,новичкам везет)))(тем более,что у меня день рождения в июле)

    OdpowiedzUsuń
  163. ooooo kurcze!! nie mam pojęcia jak zrobić taki śliczny album, ale baardzo chciałabym go mieć. Ustawiam się w kolejce :)
    Moj mail ssoja@interia.pl
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  164. o matko ale tu tłoczno zapisuję się jeśli można

    OdpowiedzUsuń
  165. Я восхищаюсь вашими работами! Очень хочется получить от вас презент!
    http://vdohnovenieolga.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  166. Ale zaszalałaś! Piękne słodycze. Postoję, a co mi tam, trochę pada ale może urosnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  167. Добрый день!
    У вас удивительные работы!!!! Очень нравятся!
    Спасибо. Ссылка: http://gallinn.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  168. Cudne drobiazgi, ale album to moje marzenie. Trzeba mieć nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń
  169. Od dawna śledzę Twoje poczynania, czasem są dla mnie inspiracją. Candy jak marzenie - choć mnie wystarczyłby sam album. Pozdrawiam, Aluna

    OdpowiedzUsuń
  170. Chętnie ustawiam się w kolejce. Z niecierpliwością czekam na losowanie.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  171. Piękne prezenty przygotowałaś, też z przyjemnością wezmę udział w losowaniu. Może to do mnie uśmiechnie się szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  172. Ależ słodkości masz dla nas a że jestem starsznym łasuchem to w kolejeczce staję.
    Może i dla mnie jakiś łakoć zostanie. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  173. Gratuluję 3 rocznicy:) Same wspaniałości przygotowałaś:) Z miłą chęcią przyłączę się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  174. Kolejka długa, ale takie cudowności, że trudno się dziwić :) Ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  175. Привет! Поздравляю, дальнейшего процветания и успехов!
    Хочу эту конфетку!
    http://happysebba.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  176. No to ja też się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  177. Choć szczęścia zwykle mi brak to z chęcią się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  178. Bardzo miło mi tu gościć! Powiększam kolejkę, bo jest do czego się ustawiać.. cudeńkami kusisz, aż rozmarzyć się można! pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  179. świetne candy, zgłaszam się i ja.
    Przyda sie jak przyda sie ale album jest mega i chciałabym go z bliska obejrzeć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  180. Fantastyczne nagrody, oczywiście zgłaszam się, choć kolejka długa ;)
    banner już dodany, bloga obserwuję jako Izu :)
    przy okazji zapraszam również na nasze candy: http://domordoruwlewo.blogspot.com/2013/07/wakacyjne-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  181. Same piękne rzeczy! Fajnie byłoby wygrać :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  182. Pięknie tu u Ciebie na blogu !
    Zapisuję się, obserwuję - aby być tu częstym gościem :)
    Nagrody w candy tak cudowne,że aż dech w piersi mi zapierają :)
    Zapisuję się do wspólnej zabawy !

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  183. Wspaniałe nagrody wiec zgłaszam się do zabawy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  184. Ustawiam się w kolejce, wpadam tu i podziwiam Twoje prace - album do wygrania to istne cudo!
    pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  185. Będzie to chyba najtrudniejsze candy ze względu na znikome szanse przez liczbę uczestników, ale co tam spróbować trzeba, a nuż słodkości trafią do mnie?:) Gościem jestem codziennym, nawet jak nic nowego się nie pojawia:) po prostu uwielbiam oglądać twoje prace:) Dziękuję za zabawę i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  186. Ach, jakże bym chciała wygrać tak fantastyczne candy! Ustawiam się zatem nieśmiało w kolejce... :)

    OdpowiedzUsuń
  187. Jejku jaki tłok! Pewnie nie mam na co liczyć, ale i tak spróbuję!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  188. Matuchno kochana przecież to są istne cuda, cudeńka :).

    Przecieram oczy i nadal są więc szybciutko ustawiam się w kolejce zanim ktoś mi sprzątnie te cudowności sprzed nosa :).

    Oj mam wielką nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu. Już od dziś mocno trzymam kciuki :).

    OdpowiedzUsuń
  189. Jakie śliczności!!! chętnie się nimi zaopiekuję :)
    No i oczywiście Gratulacje!!! Trzy latka to piękna rocznica :) Życzę kolejnych z nieustającą weną przy tworzeniu :)
    Pozdrawiam.
    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  190. rewelacyjne nagrody, biorę udział
    bernadetaaa@interia.pl
    obserwuję jako bernadeta bomba

    OdpowiedzUsuń
  191. cudowne nagrody.
    Biorę udział :)
    sylviaaa100@interia.pl
    obserwuję jako: sylviaaa100

    OdpowiedzUsuń
  192. ...i ja bym chciała zostać szczęściarą:)
    Tyle cudowności...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  193. I ja też staję w kolejce po te cuda:) dla mnie najcudowniejszy jest album:) jest to miejsce wspomnień i wielu pięknych chwil:)
    Zapraszam do siebie:)

    Album wspomnień

    Chwila zadumy, chwila pięknych wspomnień
    każda strona przekładana powoli
    na każdej coś się dzieje
    ile ciepła wypływa, ile wspomnień powraca
    w albumie, zdjęć masa...
    kolorowe czarno- białe
    odradzają chwile wspaniałe
    ten uśmiech, ta minka w grymasie,
    pomaga powrócić do lat przeszłości
    gładzę ręką po postaciach
    które już odeszły, chcąc poczuć bliskość
    wnętrze poruszają obrazy emocji
    ta twarz, to miejsce szczególne
    jakże chciałabym tam powrócić,
    na nowo spojrzeć w oczy
    czas nie istnieje
    gra muzyka i jest tak przytulnie
    godzinami przeglądam po kolei albumy
    uwielbiam każde moje zdjęcie
    każde zdjęcie inaczej....

    OdpowiedzUsuń
  194. Zgłaszam się do zabawy i obserwuję juz długo :)

    OdpowiedzUsuń
  195. jakie piękności! :) zapisuje się do zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  196. przepiękny album i wspaniałe przydaśki, z przyjemnością ustawiam się po nie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  197. Banerek na blogu już od jakiegoś czasu jest, a komentarza nie mogę znaleźć, pewnie zapomnialam napisać,że bardzo chcę!

    OdpowiedzUsuń
  198. Przepiękna nagroda, mimo wielkiego zainteresowania liczę na łut szczęscia. Pozdrawiam http://zakatekniezwyklychpomyslow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń